Cabo Finistere

Zo onverwachts als gisteren de baai vol stroomde met Nederlandse boten, zo stilletjes trekt ieder weer zijn eigen plan vandaag. Komende week verwachten we weinig  ( goede) wind dus daar hoeven we ons plan niet op af te stemmen  ( helaas).
We besluiten vandaag rustig aan te doen.  De eerste week school, veel nieuwe ontmoetingen en mijn hoofdpijnaanval, we zijn toe aan rust.  We gaan lekker relaxen. We maken een mooie wandeltocht naar cabo Finistere. Hier lopen mensen heen om hun kleren te verbranden of in zee te gooien nadat ze aangekomen zijn in Santiago. Dat zien we niet maar de wandeling is erg mooi. Onderweg komen we langs een natuurlijke bron waar we onze flessen kunnen vullen en zelf ook even kunnen afkoelen.  Het water Smaakt heerlijk! Eindelijk even geen water met chloorsmaak. Plezier voor 10! De rest van de middag hangen we lekker lui rond op de boot. De schitterende uitzichtfoto's volgen zsm. Vanavond liggen we nog achter ons anker maar de komende dagen gaan we op zoek naar een haven. Op zoek naar echte douches, een wasmachine en Wi-Fi!

1. Wat leuk dat jullie 'de hoek' om zijn, welkom in de Ria's, wij genieten enorm hier! Als je een leuke haven zoekt; wij vonden Muros erg leuk, rustig en leuk stadje erbij. Veel plezier! (Oh ja, als t weer t toelaat ankeren bij corrubedo was 1 van onze favorieten!) liefs van Bojangles, nu ri Baiona